Sabbatår i Caribien - Vil du være med til at kurere vores gæsters rejsefeber?
Hvis du drømmer om at skifte skolebøgerne og det danske vintervejr ud med en oplevelse for livet under den caribiske sol, så skal du læse videre. For nu har du muligheden!
Lige nu sørger vi nemlig en rejsekonsulent til vores kontor på Curaçao i Caribien. Her bliver du en del af et internationalt team og vores gæsters første kontakt med Corendon. Du vil derfor spille en central rolle i at sikre, Corendon bliver gæsternes foretrukne rejsearrangør.
Corendon er ambitiøs rejsearrangør med mange års erfaring i at arrangere rejser til solrige destinationer. Vi sætter en ære i at kurere rejsefeber - og det gør vi bl.a. med fremragende service og et solidt kendskab til vores rejsemål og vores hoteller - så vi altid er godt klædt på til at vejlede vores gæster.
Corendon har 8 hoteller, eget flyselskab samt mere end 700.000 rejsende årligt fra Belgien, Holland, Tyskland, Danmark og Sverige. Som rejsekonsulent kommer du til at sælge rejser og skabe fantastiske serviceoplevelser for vores gæster.
Om jobbet
Din dagligdag består af masser af kundekontakt, og du vil skulle sælge pakkerejser samt rådgive og servicere kunder via telefon, e-mail, chat og sociale medier. Vi sørger selvfølgelig for en grundig oplæring i vores produkter og værktøjer.
Du bliver en del af Corendons internationale og engagerede team, hvor vi arbejder sammen om ét fælles mål: At tilbyde vores gæster et højt serviceniveau og de bedste ferietilbud. Som rejsekonsulent hos os får du:
- En god og uformel stemning på vores kontor i Willemstad på Curaçao.
- Frihed under ansvar – vi tror på selvstændighed og tillid.
- Ansættelse på lokal kontrakt og en 40 timers arbejdsuge, som fastlægges efter vagtskema.
- Fokus på oplæring og udvikling – vi sørger for, at du lærer vores produkter og branche godt at kende.
Hvad vi forventer af dig
Vi leder efter dig, der kan skabe gode oplevelser for vores gæster og samtidig levere solide salgsresultater.
- Du har erfaring fra servicefag og ved, hvad det vil sige at levere en god service.
- Du er min. 20 år.
- Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.
- Du er salgsorienteret og drives af at finde den bedste løsning for gæsterne.
- Du er god til at lytte og prioriterer at skabe tillid og tryghed hos kunderne.
- Du arbejder struktureret og kan tage ansvar for dine opgaver fra start til slut.
- Du trives i en dynamisk hverdag, hvor fleksibilitet og samarbejde er nøgleord.
- Da du bliver den eneste dansktalende i et internationalt team, så det er vigtigt, at du trives i et flersproget arbejdsmiljø og er tryg ved at samarbejde på engelsk.
Det praktiske – Transport, visum og bolig
Vi sørger for dit visum samt for din transport til og fra Curaçao i forbindelse med din tiltrædelse og efter endt ansættelse (ved min. XX måneders ansættelse).
Hvis du ønsker det, har vi mulighed for at tilbyde dig et værelse i vores medarbejderlejlighed, som deles med kolleger fra dit team. Huslejen betales via din løn og lejen af værelset er begrænset til 9 måneder. Du har dog også mulighed for at finde din egen bolig under dit ophold på Curaçao.
Sådan søger du
Send os din ansøgning og dit CV allerede i dag til hr@corendon.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Mia Elvekjær på tlf. 89 87 92 00 eller på ovenstående e-mail. Vi behandler ansøgninger løbende og ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt.