Kahya Hotel
All Inclusive
-
Hotel

- Flyv direkte til Gazipasa
- Danskerfavorit
- Ved Kleopatra-stranden
- Tæt ved centrum
- Værelser med plads til 4
- Pool med vandrutsjebaner
8,5
Alletiders
577 anmeldelser
fra
2687
Anmeldelserne er skrevet af vores kunder efter deres ophold på Kahya Hotel
Totalscore
Baseret på:
577 anmeldelser
Vores gæsters anmeldelser
Sprog
Filtrer rejseselskab
Sorter
Theo Vandriessche
Denmark
Med partner
,
Ingen kommentar til selve rejsemålet. Stranden der hvor hotellet er er ok men der er en del sten. Stranden elvis beach er bedre.
Om Kahya Hotel:
Hotellet er ok. Men at få et værelse med Udsigt til en losseplads er ikke ok. Vi rejser med jer til samme hotel 2 gange om året og vi kunne godt ønske os et værelse med Udsigt til poolen.
- Generelt indtryk 10
- Beliggenhed 10
- Service 10
- Pris/kvalitet 10
- Maden 10
- Værelserne 6
- Børnevenlig -
- Wifi-kvalitet 10
Susanne Larsen
Denmark
Med venner
,
Hotellet ligger perfekt og personale og mad er i top. Tyrkerne er overvejende sjove, hjælpsomme og imødekommende
Om Kahya Hotel:
Hotellet ligger perfekt og personalet fortjener en stjerne for deres gode humør og venlighed
- Generelt indtryk 10
- Beliggenhed 10
- Service 10
- Pris/kvalitet 9
- Maden 10
- Værelserne 6
- Børnevenlig -
- Wifi-kvalitet 9
Anonym
Denmark
Med venner
,
Dejlig by Alania, dog var vejret ikke rigtig med os
Om Kahya Hotel:
Hotellet perfekt, dog ønskede vi at bytte værelse, da det vi først havde fået var under al kritik.
- Generelt indtryk 10
- Beliggenhed 10
- Service 10
- Pris/kvalitet 10
- Maden 10
- Værelserne 3
- Børnevenlig -
- Wifi-kvalitet 1
Bent Hansen
Denmark
Med partner
,
Dejlig by med gode restauranter, indkøbsmuligheder, og skønne strande.
Venlig imødekommende lokalbefolkning.
Vi har kommet der mindst 20 gange siden 2002, og vender altid tilbage,
Om Kahya Hotel:
Vi har nu boet på Kahya de sidste 7 år og er ganske tilfredse med mad og faciliteter, dog er nogle værelser i grundplan i blok B ikke særlig attraktive, da man har ringe eller ingen udsigt, eller som en gang vi fik værelse med udsigt til gastanke, kompressorer og frisørens bagområde
Men det er jo begrænset tid man opholder sig på værelset i dagtimerne, så det ødelægger ikke ferien som helhed.
- Generelt indtryk 10
- Beliggenhed 10
- Service 10
- Pris/kvalitet 8
- Maden 10
- Værelserne 7
- Børnevenlig -
- Wifi-kvalitet 7
Birthe Pedersen
Denmark
Med venner
,
Tæt på centrum og stranden meget tæt på legepladsen
Om Kahya Hotel:
Som jeg har skrevet super derfor vi vender tilbage
- Generelt indtryk 10
- Beliggenhed 10
- Service 10
- Pris/kvalitet 10
- Maden 9
- Værelserne 10
- Børnevenlig -
- Wifi-kvalitet 10
Elisabeth Michael
Denmark
Med venner
,
Fin beliggenhed til alt især til byen og garnbutikker
Om Kahya Hotel:
Dejligt hotel, med mange kendte gengangere. Vil helt sikkert vælge det igen
- Generelt indtryk 10
- Beliggenhed 10
- Service 10
- Pris/kvalitet 8
- Maden 10
- Værelserne 9
- Børnevenlig -
- Wifi-kvalitet 8
Liss Lorentsen
Denmark
Med partner
,
Dejligt centralt ligger lige ned til stranden og ikke langt til byens centrum
Om Kahya Hotel:
Rigtig dejligt hotel, og rigtig fin underholdning
- Generelt indtryk 10
- Beliggenhed 10
- Service 10
- Pris/kvalitet 9
- Maden 10
- Værelserne 7
- Børnevenlig -
- Wifi-kvalitet 10
Anita Lomborg
Denmark
Med venner
,
Vi vil næste gang ikke vælge dette hotel. Alt var fint men man skulle betale for liggestole og parasol på stranden, 9 euro pr. Dag.
Vi snakker om at næste gang tager vi afsted I 4 uger, så løber det op.
Det var begrænset at drinks man kunne få. Mange skulle man købe og så manglede der is til dessert.
Næste gang rejser vi nok også med jer da alt gik som planlagt, dog finder vi et andet hotel.
Om Kahya Hotel:
Ligger fantastisk godt. Det var en meget lille børnepool der var.
- Generelt indtryk 8
- Beliggenhed 10
- Service 8
- Pris/kvalitet 6
- Maden 6
- Værelserne 10
- Børnevenlig -
- Wifi-kvalitet 10
Hanna Lundfald
Denmark
Med partner
,
Elsker Tyrkiet dejlige mennesker lækker strand og dejligt inde i byen
Om Kahya Hotel:
Alle er venlige og hjælpsomme pæne værelser intet at klage over
- Generelt indtryk 10
- Beliggenhed 10
- Service 10
- Pris/kvalitet 10
- Maden 10
- Værelserne 10
- Børnevenlig -
- Wifi-kvalitet 10
Tanya Mørkandersen
Denmark
Med venner
,
Super dejlig by og strand. Der var en del vejarbejde. Det kan man jo ikke holde for. Super lækkert og centralt beliggende hotel.
Om Kahya Hotel:
Super service, gode værelser.
Hamam på hotellet kan varmt anbefales.
- Generelt indtryk 10
- Beliggenhed 10
- Service 10
- Pris/kvalitet 10
- Maden 10
- Værelserne 10
- Børnevenlig -
- Wifi-kvalitet 10